صميم العبدين

عبد الله وعبد الرحمن

Monday, April 30, 2007

انا خلاص كبرت وبقي عندي سنتين

انا يا جماعه خلاص كبرت وهتم سنتين ياااااااه كتير وبابا وماما هيعملوا لي عيد ميلاد جميل لان العيد ميلا د 10 /5 ده ا خر بوست ليا بالصوران شاء الله ومن البوست الجاي هبدأ احكي لكم علي مغامراتي مع بابا اللي خلاص ناقص له شويه ويتجنن اما ماما بقي فالله يكون في عونها بجد مني ومغامراتي مع العيله ومواقف وطرائف والحاجات الجامده دي
ملحوظه / اللي عايز يجيب لي الهديه مش يتعب نفسه ولا يبعتها بالبريد السريع ولا حاجه ما عليك الا انت يسيب العنوان في التعليقات وهحاول اقنع بابا انه يروح يجيب الهدايا
:)
طبعا مش اصحاب والا ايه
ومن غير زعل التعليق من غير هديه مش مقبولدي وانا عامل فيها شكري سرحان اباظه
كل سنه وانا طيب

27 Comments:

  • At 3:33 PM , Anonymous Anonymous said...

    كل سنه وانت طيب ياحبيب قلب ماما وعقبال 100سنه في حضني وحضن بابا حبيبك انا بقي مش هتعب بابا في اخذالهديه العنوان قريب اوي في السرير اللي قدام بابا علي طول مفيش اقرب من كده يابودي عشان مش تتعب باباوصحبك اللي بتفق معاه عليا وبتطلعوا عيني انتو الاتنين
    علي العموم يابودي كل سنه وانت معانا وفي حضنانا كلنا

     
  • At 3:55 PM , Anonymous Anonymous said...

    Happy Birthdaaaaaaaaaaaaaaaaaay
    to YOUU

    Happy Birthdaaaaaaaaaaaay To YOU

    Happy Birthdaaaaaaaaaay TO Abdullah

    Happy Birthdaaaaaaaaaaay to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    كل سنة و عبد الله بخير و سعادة ان شاء الله
    و يبقي دايما من المتفوقين

    وهديتي
    دروس انجليزي من حضانة للجامعة ان شاء الله

    هههههههههه

    تحياتي

    و ربنا يفرحكم بيه يا رب

     
  • At 3:03 AM , Blogger Nouran said...

    happy birth day ya bodeeee
    كل سنة وانت طيب يا جميل وعقبال كده لما نشوفك بشمهندز قد الدنيا طبعا هعملك نشرة جامدة بس اصبروا عليا كده شوية :)
    مش زي ابيتاف ممكن اديك دروس ف الحساب بس انا شاطرة فيه ميغركش اللي عملته فيا الكلية :)
    عارف كده ممكن تجمع دروس لكل المواد مجاناااا لحد الثانوية العامة

     
  • At 4:08 AM , Blogger SomeOne said...

    :)
    مادام كله حيقضيها دروس

    انا بقى اديلك
    علوم
    وكميا
    وفزيا
    وكمبيوتر

    بس كله بتمنه
    :)

     
  • At 7:58 AM , Blogger نورهان مفيد said...

    كل سنة وانت طيب ياحبيب قلب عمتو
    ويارب أشوف طيااااااااااار
    أد الدنيا
    وكل سنة وانت في حضننا والسنة الجاية يكون معاك أخواتك بقي

    وبعدين كلها دروس علمية كده
    والادبي فين ياجماعة
    ع العموم انا هديلك درس تاريخ
    محدش هينفعك أدي بس هتكون أول مرة تحصل ان تلميذ يضرب مدرسته ويشدها من شعرها

    بحبك اوي يابودي اوووووووووووي
    وكل سنة وانت طيب ياحبيب قلبي

     
  • At 3:00 PM , Blogger ضـوء الـقـمر said...

    كل سنه وانت بالف صحة وسلامة يا عبدالله ويارب عقبال مليوووووووووووووون سنه
    وتكون في حضن ماما وبابا يارب
    وبما ان الموضوع كله دروس فأنا هنضم لنورهان وندي دروس في القسم الادبي
    وانا بقة هديلك علم نفس
    ده بعد اذن ماما وبابا طبعا
    كل سنة وانت طيب يابودي :)

     
  • At 5:40 PM , Blogger أحمــــــــدبــــــــــلال said...

    Happy Birthday 2 u
    سنة حلوة يا جميل

    كل سنة وانت بألف خير و عايش أجمل أيام
    و ربنا يخليلك بابا و ماما اللى مهيصينك و فاضحينك على النت و عاملينلك بلوج
    ده أنت لما تكبر هاتتعوج على أصحابك و تقولهم حد فيكم عنده موقع على النت فى صوره من يوم ما أتولد
    حلو بشوف صورك و انت بتكبر


    كل سنة وانت طيب ياحبيبى الصغنن

    قول لبابا ينزل أسكندرية و انا هابعتلك معاه هديتك

     
  • At 7:58 AM , Blogger نبض اسكندرية said...

    كل سنة وانت طيب يا بودى

    وهديتك يا حبيبى هتوصلك عن طريق ميل بابا بس متنساش تسالة عليها

    وشكلك كدة يا بودى كنت عامل حفلة جنان

    فين بقى الحاجة الساقعة والجاتوة

    شكلك كلتهم وحدك تحت الترابيزة

    ايوة واضح عليك

    عموما كل عام وانت بخير

    لا

    انت الخير لكل عام يا جميل

    Happy Birthdaaaaaaaaaaay

     
  • At 9:50 AM , Blogger شيمـــــاء said...

    كل سنة يا بودى
    و عقبال 100 سنة

    ر بنا يجعله ليكم خير الولد الصالح يا رب

     
  • At 9:51 AM , Blogger شيمـــــاء said...

    اه وانا هديتى دروس فى الذوق من دلوقتى لاخر العمر
    انت تأمر يا بيدو

     
  • At 11:27 AM , Anonymous Anonymous said...

    كل سنه وانت طيب ياروح قلب عمتو انت ويارب عقبال مليون الف سنه انا بقه ياحبيبى محضره هديتك انا وعهد وعمو عصام من شهر فات وهبعتهالك قرييييييييييب جدا يا قلب عمتو من جوا وربنا يخليك لينا ولعيله مفيد كلها ياحبيبى بوسيلى ماما وبابا كتير واوعى تنيا تشيل لعمتو حته من التورته ماشى ياحبيبى

     
  • At 11:29 AM , Anonymous Anonymous said...

    كل سنه وانت طيب ياعم بودى بابا فاضحك على النت خالص انا عوزك تطلع عينو زياده ويارب عقبال ميت سنه

     
  • At 11:31 AM , Anonymous Anonymous said...

    كل سنه وانت طيب ياداله ياحبيبى انا عهودى فاكرنى ولا نسيتنى
    وحشتنى خالص وكان نفسى اكون معاك وانت بتحتفل بعيد ميلادك ليك منى الف بوسه انت وخالو وطنط شوشو

     
  • At 11:49 PM , Blogger أسوور said...

    كا سنة وعبد الله طيب
    بس ايه الجمال دة والشقاوة دى
    انا بقول تبدأوا تحوشوله الشبكة والمهر من دلوقتى عشان لازم هآخده لواحدة من بناتى

    ومافيش تزويغ
    جواز يعنى جواز

     
  • At 2:40 AM , Anonymous Anonymous said...

    ربنا يبارك فيه وليه
    كل سنة وأنت طيب يا عبد الله
    اسمك له معنى كبير جداً فكن كبيراً كأسمك
    وفي السلام أحلى ختام :)

     
  • At 1:59 PM , Blogger Tamer Nabil Moussa said...

    كل سنة وهو طيب


    وقعبال مليو ن سنة

    تحياتى

     
  • At 7:43 AM , Blogger ... said...

    كل سنة وهو طيب
    وانتم كلكم بخير

    وعقبال ما يكبر ويفرحكم جميعاً

    كل سنة وأنت طيب يا بودى

    :)

     
  • At 11:10 PM , Blogger Dananeer said...

    ربنا يخليهولك يا محمد
    كل سنه و العسول ده بخير
    و عقبال منشوفه بلوجااااوى كبير قد الدنيا

    معلش متاخره

     
  • At 12:08 AM , Blogger Hannoda said...

    كل سنة و إنت طيب يا قمر و عقبال 100 سنة جُمال كلهم خير و بركة و رضى من ربنا

    :)

     
  • At 6:11 PM , Blogger صاحب البوابــة said...

    أخي الغالي والحبيب محمد مفيد

    أنا من آسف لك يا عزيزي لأنى لا ادخل مدونتي منذ فترة فلم أنتبه الى تعليقك الا اليوم عن إعتذراك عن نشر البوست بسسب مرض عبد الله

    شفا الله صغيرك عبد الله

    وبارك لك فيه

    ولا تتأسف يا اخى فانت أكبر من ذلك بكثير

    تحياتي

     
  • At 6:10 AM , Blogger Dr.khaled said...

    كل سنة وانت طيب يا عبد

     
  • At 7:37 AM , Blogger اروي الطويل said...

    كل سنة وانت طيب يا بودي
    ربنا يارب يباركلكوا فيه وينبته نباتا حسنا
    اللهم آمين

     
  • At 1:41 AM , Anonymous Anonymous said...

    كل عام و أنتي بخير
    في أمان الله

     
  • At 8:01 AM , Blogger Monzer said...

    سلامتك يا عبد الله
    أنا بأسال عليك وان شاء الله تكون كويس
    1/6/2007
    آسف والله يا أستاذ محمد بس انت عارف
    انى عندى امتحانات
    ربنا يشفيه ويعافيه ان شاء الله
    تقبل تحياتى ودعائى

     
  • At 10:59 AM , Anonymous Anonymous said...

    كل سنة وانت طيب يا عبدالله
    يوم ميلادك10\5 هو يوم زواجى
    هديتك محفوظة بس هتيجى تاخدها من السعودية ولا اقولك هديتك دعوة منى ليك ان شائ الله لما اعمل عمرة
    اتفقنا

     
  • At 2:52 AM , Anonymous Anonymous said...

    كل سنة وأنت طيب ياروح قلبي معلش يا بيدو متأخرة أوي بس الأمتحانات بقي أنت عارف عقبال ماتتلخم ف أمتحاناتك بتاعت كلية الطب ياقمر وسلملي علي بابا وبوس لي ماما وما تتعبهاش آه نسيت وقطعلي شعر عمتو نانا

     
  • At 5:33 PM , Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

    كل سنة وانت طيب

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home